zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

                           

فارس نیوز یکی از بزرگترین سایت های خبری در ایران است. شما می توانید از طریق تلویزیون ، سایت های خبری و همچنین رادیو پیگیر اخبار مختلفی باشید ، اما سایت های خبری به دلیل اینکه هر زمانی که شما بخواهید به آن می توانید دسترسی داشته باشید ، یکی از بهترین گزینه های اطلاع رسانی هستند . اما مشکل اینجاست که چک کردن مداوم سایت های خبری نیز از ما زمان زیادی خواهد گرفت ! اما این مشکل به سادگی و با استفاده از نرم افزار های اخبار قابل حل می باشد که نمونه ی بهترین آن ها ، نرم افزار فارس نیوز می باشد .

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

قطعا در خاطرتان هست که در سال هایی نه چندان دور عروسکی ساده و دوست داشتنی با نام کلاه قرمزی در فیلم کلاه قرمزی و پسرخاله کودک و بزرگ را مجذوب خود کرده بود ! بعد از آن فیلم بیاد ماندنی عروسک کلاه قرمزی در برنامه های دیگر و در نوروز ها میهمان خانه های ما می شد و ما ساعت ها برای دیدنش انتظار می کشیدیم . اما دیگر انتظار کافیست ! به دلیل محبوبیت ویژه ی این عروسک دوست داشتنی 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

 

انقلابی نوین در اجرای ویدئوهای آنلاین

Real Player یک نرم افزار چند منظوره جهت پخش انواع فرمتهای دیجیتال می باشد که تمام نیازهای شما پیرامون یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال را پاسخگو می باشد. این نرم افزار با ارائه محیط کاربرای تعاملی به شما امکان مدیریت بهتر فایل های چندرسانه ای را می دهد. از جمله امکانات این نرم افزار میتوان به توقف لحظه ای و بازگرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به CD و فلش(قطعات قابل حمل)، پخش شفاف و روان با در اختیار گذاشتن چندین کانال و پشتیبانی از صدای فراگیر در کنار قابلیت دسترسی به ۳۲۰۰ایستگاه رادیویی می توان نام برد. این نرم افزار امکان دانلود و پخش موزیک هایی را که بر روی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod فراهم می آورد و همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار برروی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. گذشته از قابلیتهای آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمتهای رایج صوتی و تصویری و همچنین فایل های فرمتهای ra و یا ram است.

 

 

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.

 
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

نرم افزاری كه به تازگی نسخه به روز شده آن  برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Reader v9.3 نام دارد . كاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند . اما نمی توان از امكاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی كرد. مهم ترین قابلیتی كه در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat.com است .

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

 

Microsoft Office Professional Plus 2013 ( آفیس ۲۰۱۳ ) همچنین موسوم به آفیس ۲۰۱۳ و با اسم کد آفیس ۱۵ که شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز ساخته شده‌T  که برای  استفاده به روش لمسی، قلم نوری ، موس و کیبورد بهینه سازی شده است . توانسته جایگاه خوبی بین کاربران باز بکند . این سری از مجموعه آفیس ۲۰۱۳ با ظاهری بسیار کاربر پسند با پس زمینه سفید و استفاده از رنگ های ساده توانسته محیطی بسیار ساده و در عین حال زیبایی را خلق نمایید .

 
به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:دانلود,فلش,پلیر, :: 22:50 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

Adobe Flash Player فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 / 5 / 1392برچسب:فشرده,ساز, :: 22:44 ::  نويسنده : یزدان مرادی

 

WinRAR وینرر یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. نرم افزار WinRAR وینرر می تواند فایل های با فرمت RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE را از حالت فشرده خارج کند.

به این سایت رأی بدهید

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 3065
بازدید کل : 126847
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1